Τα e-volution Awards 2022 ήρθαν για άλλη μία χρονιά να επιβραβεύσουν την e-καινοτομία, σημειώνοντας μάλιστα ρεκόρ συμμετοχών. Τα e-Shops, e-Businesses και e-Commerce Agencies, τα οποία ξεχώρισαν τη χρονιά που μας πέρασε, βραβεύτηκαν στην τελετή απονομής των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 11η χρονιά η Boussias, τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum Intercontinental Athens.

Οι εταιρείες που συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες στο σύνολο της αξιολόγησης των e-volution Awards 2022 βραβεύθηκαν στην απομονή που διοργάνωσε για 11η χρονιά η Boussias και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου.

Οι μεγάλοι νικητές
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • Η ΑΒ Βασιλόπουλος ως «e-Shop of the Year»
  • Η Eurobank ως «e-Business of the Year»
  • Η Sleed ως «e-Commerce Agency of the Year»

Οι Platinum Νικητές
Με Platinum Αward για την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα τιμήθηκαν οι εταιρείες:

  • Tofarmakeiomou.gr στην ενότητα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν»
  • Cosmossport.gr στην ενότητα «Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες»
  • Insurancemarket.gr στην ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing»
  • Ikea στην ενότητα «Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν»
  • ΟΠΑΠ στην ενότητα «Καινοτομία & Experience Design»
  • Eurobank και Atcom στην ενότητα «Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική»

Τις υποψηφιότητες του διαγωνισμού αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 51 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα, υπό την προεδρία του Καθηγητή και Διευθυντή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN, OΠΑ, Γεώργιου Δουκίδη.

Γεώργιος Δουκίδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

Στον χαιρετισμό του, κατά τη έναρξη της απονομής ο Γεώργιος Δουκίδης ανέφερε: «Θα ήθελα να στείλω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες, οι οποίες συνέβαλαν ώστε να σημειωθεί νέο ρεκόρ υποψηφιοτήτων στα εφετινά e-volution Awards. Το 2021 ήταν συνολικά μια εξαιρετική χρονιά για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και γενικότερα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, με εντυπωσιακή αύξηση στις online πωλήσεις και στον αριθμό των αγοραστών. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω θερμά τα 51 μέλη της Κριτικής Επιτροπής. Όλοι τους είναι γνωστά στελέχη του κλάδου, τα οποία αφιέρωσαν τον πολύτιμο χρόνο τους για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων. Μέσα από αυτήν την αξιολόγηση εντοπίσαμε μια σειρά από αναδυόμενες τάσεις που χρήζουν αναφοράς:

1) Ώριμα ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους
2) Αρκετές επιχειρήσεις με ετήσιες online πωλήσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ ή που ξεπερνούν σε ποσοστό το 50% των συνολικών πωλήσεων.
3) Βέλτιστες πρακτικές στην πελατοκεντρική εξυπηρέτηση, στην προσωποποίηση των υπηρεσιών και στην αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών.
4) Οργανωμένες στρατηγικές ψηφιακού Marketing και Επικοινωνίας με εξαιρετικά αποτελέσματα εντός και εκτός Ελλάδος.
5) Ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες από αναβαθμισμένες καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις από τους παρόχους.
6) Καινοτομία στις πρακτικές ψηφιακού μετασχηματισμού μέσω του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν».

Δημιουργικότητα, καινοτομία, προσαρμοστικότητα και διαφοροποίηση… Αυτά ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά των έργων των Of the Year Νικητών.

Ζέτα Χειμωνίδου, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, Στρατηγικής και Υπεύθυνη Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ΑΒ Βασιλόπουλος

ΑΒ Βασιλόπουλος/ e-Shop of the year
«Στόχος η καλύτερη ηλεκτρονική αγοραστική εμπειρία των πελατών μας»
«ΑΒ Eshop. E-shop of the Year για άλλη μία χρονιά στα e-volution Awards. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλη την οικογένεια της ΑΒ μαζί με μία μεγάλη δέσμευση: ότι όπως είμαστε τα τελευταία 80 χρόνια, έτσι θα εξακολουθούμε να είμαστε και στο μέλλον. Εδώ για τους πελάτες μας για να τους προσφέρουμε προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, με αγάπη, γνώση και φροντίδα. Για να βρίσκουν πάντα αυτό που χρειάζονται για να φροντίσουν τους ίδιους και τους αγαπημένους τους. Κι αυτή είναι κι η φιλοσοφία του δικού μας e-Shop. Του ΑΒ Eshop, του κορυφαίου e-Shop της χρονιάς που φιλοδοξεί να δημιουργεί, καθημερινά, την καλύτερη ηλεκτρονική αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες μας».

Όλγα Χαραλαμπίδη, Επικεφαλής Τομέα Group Digital Channels, Eurobank

Eurobank/ e-Business of the year
«Προτεραιότητα μας η πρωτοπορία στις digital υπηρεσίες»
«H βράβευσή μας ως e-Business of the Year για δεύτερη χρονιά από ένα τόσο σημαντικό θεσμό, μάς γεμίζει χαρά και αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας. Επισφραγίζει τη διαχρονική δέσμευση της Eurobank στην καινοτομία με κύριο στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας μία ολοκληρωμένη και σύγχρονη τραπεζική εμπειρία που θα καλύπτει τις ανάγκες τους με τον πιο γρήγορο, ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο. Είναι προτεραιότητά μας να πρωτοπορούμε στην αναβάθμιση των digital υπηρεσιών μας και τη χρήση των πιο πρόσφατων μεθοδολογιών που συμβάλλουν στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, προάγουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας και μας πηγαίνουν όλους μπροστά».

Στέλιος Ηλιάκης, General Manager, Sleed

Sleed/ e-Commerce Agency of the year
«Πετυχαίνουμε διατηρώντας πάντα τις αξίες μας»
«Η διάκριση της Sleed ως e-Commerce Agency of the Year αποτελεί μία σημαντική επιβράβευση για όλους τους ανθρώπους μας, ιδιαίτερα σε μία χρονική στιγμή που ο χώρος του e-business είναι πιο απαιτητικός από ποτέ. Φέτος είναι η 3η χρονιά που η Sleed λαμβάνει αυτή τη διάκριση και κάθε φορά σκέφτομαι πως το δυσκολότερο κομμάτι της διαδικασίας δεν είναι η επίτευξη αυτού του στόχου αλλά πώς θα καταφέρουμε να δώσουμε πραγματική αξία στους πελάτες μας και ταυτόχρονα να φροντίσουμε οι άνθρωποι μας να έχουν εκείνες τις εργασιακές συνθήκες που τους αξίζουν. Το να πετυχαίνουμε τους στόχους μας διατηρώντας τις αξίες μας είναι και θα είναι ο βασικότερος σκοπός της Sleed τα επόμενα χρόνια».

Η πρόθεση των Platinum νικητών, να αλλάξουν την εμπειρία του καταναλωτή, έγινε πραγματικότητα. Ωστόσο, οι ίδιοι υπόσχονται ότι δεν θα σταματήσουν να επιδιώκουν συνεχώς την εξέλιξη.

Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer, Atcom

Atcom – Platinum στην ενότητα «εξειδικευμένες πρακτικές & στρατηγική» για έργο της Eurobank
«Επαναπροσδιορίζουμε την εμπειρία του σύγχρονου τραπεζικού πελάτη»
«Η Platinum διάκριση που λάβαμε στα e-volution Αwards από κοινού με τη Eurobank για το Eurobank Mobile App μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς αποτελεί ακόμη μία απόδειξη για την επιτυχία της εξαετούς στρατηγικής μας συνεργασίας. Στόχος μας, ως e-Business Partner, είναι να αξιοποιούμε ουσιαστικά την επένδυση του συνεργάτη μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, έτσι ώστε να επαναπροσδιορίζουμε καθοριστικά την εμπειρία του σύγχρονου τραπεζικού πελάτη, να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση μίας νέας εποχής για τον τραπεζικό κλάδο και, μέσα από τη δουλειά μας, να αλλάζουμε τις ζωές των ανθρώπων προς το καλύτερο. Βραβεύσεις σαν και αυτήν, μας δίνουν την ώθηση να συνεχίσουμε να αναζητάμε καινοτόμες οδούς για την επίτευξη των στόχων μας. Συγχαίρουμε τη Eurobank και ευχαριστούμε θερμά τον θεσμό των e-volution Awards».

Θεόδωρος Σακόπουλος, Founder και CEO, Tofarmakeiomou.gr

Το farmakeiomou.gr – Platinum στην ενότητα «ηλεκτρονικό εμπόριο & ηλεκτρονικό επιχειρείν»
«Η χαρά μας μεγάλη αλλά οι στόχοι για το μέλλον ακόμη μεγαλύτεροι»
«Tofarmakeiomou.gr ανταμείφθηκε με την ύψιστη διάκριση Platinum, σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, την Best in Pharma, Health & Beauty. Ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη διάκριση, η οποία επιβραβεύει τόσο τις συνολικές μας προσπάθειες, όσο και τις επενδύσεις που υλοποιήθηκαν τον τελευταίο χρόνο, σε σύγχρονες δομές και τεχνολογικά εργαλεία, με σκοπό την καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση του χρήστη. Η συνταγή της επιτυχίας ωστόσο βασίζεται στη συλλογική προσπάθεια. Η ομάδα μας δημιουργεί, καινοτομεί και εργάζεται με απίστευτο ζήλο και επαγγελματισμό και το Platinum Βραβείο αποτελεί την αποκορύφωση των προσπαθειών αυτών. Γι’ αυτό και η διάκριση αυτή σημαίνει πολλά για τους ανθρώπους μας και τους ευχαριστούμε θερμά, όπως και τους καθημερινούς μοναδικούς χρήστες – επισκέπτες που μας εμπιστεύονται για τις αγορές τους. Η χαρά μας μεγάλη αλλά οι στόχοι για το μέλλον ακόμη μεγαλύτεροι: να συνεχίσουμε να παρέχουμε ολοένα και πιο ποιοτικές υπηρεσίες στους καταναλωτές, τόσο μέσω brand awareness και ενισχυμένης online παρουσίας, όσο και offline, επενδύοντας στο δίκτυο των φυσικών μας καταστημάτων. Αποχαιρετούμε το 2021 με αυτή την σημαντική διάκριση και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε το 2022 την ανοδική πορεία μας».

Κωστής Πάικος, Director, Head of Digital, ΟΠΑΠ

ΟΠΑΠ – Platinum στην ενότητα «καινοτομία & experience design»
«Υλοποιήσαμε ένα από τα μεγαλύτερα οικοσυστήματα IOT στην Ευρώπη»
«Βραβευτήκαμε με τη μέγιστη διάκριση για μια πρωτοβουλία μεγάλης κλίμακας, η οποία αποτελεί ορόσημο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΠΑΠ και θα αποτελέσει, θεωρώ, σημείο αναφοράς και για την αγορά. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα ψηφιακά οικοσυστήματα IoT στην Ευρώπη, που στόχο έχει να αναβαθμίσει τη συναλλακτική εμπειρία στα καταστήματα ΟΠΑΠ, μέσω της ψηφιοποίησης των διαδράσεων του πελάτη κατά το παικτικό του “ταξίδι”. Στην καρδιά της συγκεκριμένης λύσης βρίσκεται μια νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, η “OPAP Store App”, μέσω της οποίας οι πελάτες των καταστημάτων ΟΠΑΠ έχουν τη δυνατότητα αυτόνομου, real-time στοιχηματισμού, χωρίς την ανάγκη συμμετοχής του προσωπικού του καταστήματος στη διαδικασία. Για τη διάθεση της δυνατότητας αυτής, ήταν κανονιστικά απαραίτητος ο εντοπισμός της θέσης των κινητών συσκευών των πελατών και η επιβεβαίωση ότι βρίσκονται εντός κάποιου καταστήματος ΟΠΑΠ. Για να ικανοποιήσουμε τη συγκεκριμένη ανάγκη, υλοποιήσαμε ένα από τα μεγαλύτερα οικοσυστήματα «Internet of Things» στην Ευρώπη, το οποίο αξιοποιεί περισσότερες από 10.000 συσκευές ανίχνευσης (Beacons) σε περισσότερα από 3.600 καταστήματα ΟΠΑΠ και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιεί υπηρεσίες και περιεχόμενο στην κινητή συσκευή κάθε πελάτη».

Νικόλας Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer, Cosmossport.gr

Cosmossport.gr – Platinum στην ενότητα «πελατοκεντρικότητα & διαδικασίες»
«Επιμονή στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη»
«Η επιμονή μας να πετύχουμε εξαιρετική εμπειρία πελάτη σε όλο το customer journey του e-Commerce μας έφερε αυτήν την τιμητική διάκριση. Είναι αποτέλεσμα ταλέντου, επένδυσης σε τεχνολογία, περιεχόμενου και μοναδικών υπηρεσίων πριν και μετά την παραγγελία».

 

 

 

Στέφανος Φαλκονάκης, Chief Growth & Marketing Officer, Insurancemarket.gr

Insurancemarket.gr – Platinum στην ενότητα «ψηφιακή επικοινωνία & marketing»
«Αλλάξαμε τον τρόπο ασφάλισης στην Ελλάδα»
«Το Insurancemarket.gr ξεκίνησε με στόχο να δώσει στον Έλληνα καταναλωτή έναν καλύτερο τρόπο ασφάλισης και να τον βοηθήσει να βρει αυτό που του ταιριάζει. Δέκα χρόνια μετά, είμαστε περήφανοι που “αλλάξαμε τον τρόπο ασφάλισης στην Ελλάδα”, τον κάναμε πιο εύκολο, πιο γρήγορο, πιο οικονομικό και με περισσότερες επιλογές. Κινητήριος μοχλός της επιτυχίας μας είναι η συνεχής βελτιστοποίηση του “customer journey” χρησιμοποιώντας τους ανθρώπους μας, την τεχνολογία μας, αλλά και τα data μας. Ένας συνδυασμός για τον οποίο βραβευόμαστε σήμερα αλλά για εμάς είναι απλά η καθημερινότητα μας την οποία συνεχώς εξελίσσουμε».

Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive, Ikea

IKEA – Platinum στην ενότητα «υπηρεσίες & υποδομές ηλεκτρονικού επιχειρείν»
«Συνεχίζουμε να επενδύουμε στο live commerce»
«Τον περασμένο Ιούλιο πραγματοποιήσαμε το πρώτο Ikea Live Shopping Event στην Ελλάδα, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να ανακαλύψουν ιδέες και λύσεις για το σπίτι κάνοντας τις αγορές τους σε πραγματικό χρόνο. Μέχρι και σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 3 Ikea Live Shopping Events, τα οποία έχουν αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό καθώς τα views τους είναι συνεχώς οργανικά αυξανόμενα. Το Platinum Βραβείο και τα υπόλοιπα 4 Βραβεία που απέσπασαν τα Ikea Live Shopping Events αλλά και η αγάπη των καταναλωτών είναι αυτά που μας έχουν οδηγήσει στην απόφαση να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο Live Commerce, μία νέα εμπειρία έμπνευσης και αγορών που ήρθε για να μείνει».

Θανάσης Καμέας, CEO & Founder, Plushost

Plushost – Gold winner
«Διατηρήσαμε τη θέση μας διπλασιάζοντας τα KPIs»
«Θέλω να ευχαριστήσω την επιτροπή για την τιμή που μας έκανε, στη χρονιά με τις περισσότερες υποψηφιότητες, να μας απονείμει τα περισσότερα βραβεία σε e-Commerce Αgency, 26 στον αριθμό. Είμαστε περήφανοι που διατηρήσαμε και βελτιώσαμε τη θέση που κατακτήσαμε πέρυσι διπλασιάζοντας -σχεδόν- όλα τα KPIs, αλλά κυρίως γιατί αποδειχθήκαμε απόλυτοι κυρίαρχοι στην κατηγορία “e-Commerce Platform” όπου μας απονεμήθηκαν όλα τα βραβεία (gold, silver, bronze). Ευχαριστώ από καρδιάς τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους, αλλά και κάθε ένα από τα μέλη της ομάδας μας για την αφοσίωση, αντοχή και επαγγελματισμό που συνεισέφερε και που χωρίς αυτά σίγουρα δεν θα είχαμε κατακτήσει την 3η θέση. Το 2022 ας φέρει εκείνη την νηνεμία που χρειάζεται για να αφομοιώσουμε ως industry τις γνώσεις και να μετουσιώσουμε σε insights τις εμπειρίες του απαιτητικού 2021».

Φίλιππος Μελισσουργός, Senior eCommerce Manager Products & Telecom, OTE Group

ΟΤΕ group – Gold winner
«Τα βραβεία ανήκουν στους ανθρώπους μας»
«Στον όμιλο ΟΤΕ νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι καθώς μια ακόμα απαιτητική και ιδιαίτερη χρονιά ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού διακριθήκαμε με 10 βραβεία στο θεσμό των e-volution Αwards 2022. Οι τιμητικές αυτές διακρίσεις αποκτούν παραπάνω σημαντικότητα για εμάς καθώς, ανάμεσά τους, ξεχωρίζουμε τα 2 ΧρυσάΒβραβεία που λάβαμε για το Cosmote.gr και το Germanos.gr, ως τα καλύτερα websites στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, «Best in Telcos & Technology» & «Best in Electronic Markets», αλλά και τα 2 Xρυσά Bραβεία που λάβαμε στην πολύ σημαντική, για την εποχή που διανύουμε, κατηγορία «Best Response to Changing Consumers Needs during the Pandemic». Τα βραβεία αυτά επιβραβεύουν το πάθος και τις προσπάθειες όλων των ανθρώπων του ομίλου ΟΤΕ που καθημερινά εργάζονται, με επίκεντρο τον πελάτη-συνδρομητή, για έναν κόσμο καλύτερο για όλους».

Κάρολος Πρέγκλερ, General Director, DigitalWise

Digitalwise – Gold winner
Με όχημα την τεχνολογία και την καινοτομία καθοδηγούμε τα brands
«Το 2021 ήταν μια δύσκολη χρονιά με τον Covid-19 και με όλες τις συνέπειες στην καθημερινότητa και την οικονομία. Παρόλ’ αυτά σημειώθηκε αλματώδης ανάπτυξη στον τομέα του e-Commerce, τόσο σε επίπεδο υποδομών και τεχνολογίας από την πλευρά των brands/ εταιρειών όσο και σε επίπεδο αριθμού καταναλωτών και τζίρου. Φυσικά, η κατάσταση αυτή δημιούργησε τις αντίστοιχες ευκαιρίες για τα agencies. Αυτό αποτυπώθηκε και στα e-volution Awards 2022, με ρεκόρ συμμετοχών και έντονο ανταγωνισμό στις κατηγορίες. Η DigitalWise, με 8 βραβεύσεις σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές κατηγορίες, συνεχίζει να εξελίσσεται, βάζοντας στο επίκεντρο την εμπειρία του καταναλωτή. Με όχημα την τεχνολογία και την καινοτομία καθοδηγούμε τα brands στο απαιτητικό περιβάλλον του e-Βusiness και e-Commerce. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της DigitalWise αλλά και τους συνεργάτες, οι οποίοι μας εμπιστεύθηκαν».

Γεωργία Μανδαλάκη, Media Activation Director, Forestview

Forestview – Gold winner
«Πολυετής η εμπειρία μας στη δημιουργία αγοραστικής ζήτησης»
«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε στη Forestview, για ακόμη μία χρονιά, το Gold Βραβείο στην κατηγορία Στρατηγική Performance Marketing, επιβεβαιώνοντας την πολυετή εμπειρία μας στη δημιουργία αγοραστικής ζήτησης και κερδοφορίας για εταιρείες e-Commerce. Αξίζει να σημειωθεί πως έχουμε βραβευτεί με οκτώ e-volution Αwards τα τελευταία οκτώ έτη στη συγκεκριμένη κατηγορία, τέσσερα εκ των οποίων Gold. Φέτος, διακριθήκαμε με Gold για τον πελάτη Εκδόσεις Ψυχογιός, υλοποιώντας στρατηγική η οποία κατέστησε το e-shop κεντρικό κανάλι κατανόησης καταναλωτικών αλλαγών και βασικό κανάλι ανάπτυξης πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 25%. Και Bronze για τον επανασχεδιασμό και τη διεθνή προώθηση της πρωτοπόρου πλατφόρμας εκπαίδευσης VR Academi. Πολλά συγχαρητήρια στους πελάτες μας και στους ανθρώπους της Forestview. Εδώ χτυπάει η καρδιά του εμπορίου».

Μαίρη Μανωλέλλη, Head of Client Success Office, Linakis.digital

Linakis.digital – Gold winner
«Απολαμβάνουμε τη διαδρομή της συν-δημιουργίας με τον πελάτη μας»
«Θετική ματιά στην αλλαγή, ευελιξία και προσαρμοστικότητα είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων της Linakis.digital που υπηρετούν τις αξίες και τα οράματα των πελατών της. Όταν ξεκινάει ένα έργο φροντίζουμε να δημιουργούνται θετικές δυναμικές στην ομάδα εργασίας και εφόσον χρειάζεται, καταργούμε το σύνορο “πελάτη – προμηθευτή”. Μπαίνουμε βαθιά στις επιχειρηματικές ανάγκες του έργου και ταυτόχρονα μοιραζόμαστε με τον συνεργάτη μας γνώσεις στον τομέα της εξειδίκευσής μας ώστε να μπει κι εκείνος “στα παπούτσια μας”. Το αποτέλεσμα της δημιουργίας έρχεται από την ισορροπία που δημιουργείται μεταξύ της εμπορικής στόχευσης των εφαρμογών που αναπτύσσουμε και των τεχνικών και τεχνολογικών δυνατοτήτων κάθε φορά. Απολαμβάνουμε τη διαδρομή της συν-δημιουργίας και το αποτέλεσμα της συνύπαρξης αυτής αποτυπώνεται στις ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργούνται και στις διακρίσεις/ βραβεύσεις των έργων που αναλαμβάνουμε. Ευχαριστούμε τους ανθρώπους πίσω από τις εταειρίες που μας εμπιστεύονται».

Κωστής Παπαδόπουλος, CEO, Lighthouse

Lighthouse – Gold winner
«Εταιρεία με βαθιά θεμέλια στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου»
«Τα e-volution Αwards αποτελούν τη διοργάνωση – θεσμό και τη μεγαλύτερη γιορτή του e-Commerce στην Ελλάδα. Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που και φέτος η Lighthouse, μία εταιρεία με βαθιά θεμέλια στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, απέσπασε 23 βραβεία για έργα και υπηρεσίες που αναπτύσσει για το ευρύ πελατολόγιό της. Επιπλέον είμαστε ενθουσιασμένοι και με την υψηλότερη διάκριση της δικής μας πλατφόρμας Vendallion, εργαλείο που εμπιστεύονται μερικοί από τους μεγαλύτερους retailers».

Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Managing Partner – CEO, Elegento

Elegento – Gold winner
Με έμφαση στην ποιότητα κατασκευής
«Η Elegento, ως μία από τις πιο δυναμικές και ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του e-Commerce, διακρίνεται για τις πολύπλοκες κατασκευές και διασυνδέσεις, με εξειδίκευση στην πλατφόρμα Magento. Η ποιότητα κατασκευής και οι εξαιρετικές επιδόσεις ανέδειξαν τα e-Shops των Meidanis.gr, Fuel.com.gr, Kaktos.gr και Mylaundry.gr ως τα κορυφαία στις κατηγορίες τους, χαρίζοντάς τους επτά συνολικά βραβεία στη χρονιά με τις περισσότερες συμμετοχές».

 

 

Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager, ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες ΜΑΕΕ

ACS – χρυσός χορηγός
«Η ACS στηρίζει σταθερά τον θεσμό των e-Evolution Awards»
«Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους βραβευθέντες και στη διοργάνωση των βραβείων, τα οποία αναδεικνύουν την καινοτομία στο ελληνικό e-Commerce. Η ACS συνεχίζει σταθερά να στηρίζει τον θεσμό των e-volution Awards, ως ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών και στρατηγικός εταίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε όλο αυτό το δύσκολο υγειονομικά χρονικό διάστημα, η εταιρεία προχωρά συνεχώς σε επενδύσεις που αφορούν νέες τεχνολογικές υποδομές, εφαρμογές, συστήματα και εξοπλισμό, με στόχο την εξασφάλιση της αξιόπιστης και ταχύτερης παράδοσης, της αμεσότερης ηλεκτρονικής ενημέρωσης και της διευκόλυνσης των e-shops, αλλά και των πελατών τους. Με αιχμή του δόρατος τις νέες εναλλακτικές λύσεις εξυπηρέτησης που υλοποιεί, η ACS προχωρά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, για να οδηγεί τις εξελίξεις στην αγορά και στη νέα ψηφιακή εποχή.