Ενδιαφέροντα ευρήματα στην έρευνα BrandZ της Millward Brown

Η ΙΒΜ είχε επίσης αύξηση που κυμάνθηκε στο 15% φτάνοντας τα 115.9 δις. δολάρια, προσπερνώντας έτσι τη Google που έπεσε στην τρίτη θέση με αξία 107.8 δις. δολάρια. Λίγο πριν την είσοδο του στο χρηματιστήριο, το Facebook παρουσίασε αύξηση 74% σε αξία, αντιστοιχώντας έτσι στο ταχύτερα αυξανόμενο brand της κατάταξης και ανεβαίνοντας στην 19η θέση από την 35η. Η έρευνα BrandZ, που διεξάγεται από τη Millward Brown για έβδομη χρονιά, αναγνωρίζει και κατατάσσει τις μεγαλύτερες μάρκες παγκοσμίως σύμφωνα με την αξία τους σε δολάρια, συνδυάζοντας οικονομικά δεδομένα με στοιχεία αγοράς και μετρήσεις της εικόνας των μαρκών σε καταναλωτές.
«Οι μάρκες είναι μια ασφαλιστική δικλείδα για τις επιχειρήσεις» αναφέρει χαρακτηριστικά η Eileen Cambell, CEO της Millward Brown. «Παρά την παρατεταμένη περίοδο της οικονομικής κρίσης, πολιτικής αβεβαιότητας και φυσικών καταστροφών που έπληξαν αρκετές μάρκες σε διάφορες κατηγορίες, η αξία των μεγαλύτερων μαρκών παγκοσμίως συνέχισε να ανεβαίνει βοηθώντας τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν τη θέση τους».