Δύο νέα πρόσωπα εντάσσει η MediaLink στην ευρωπαϊκή ηγετική της ομάδα, καθώς εδραιώνει την παρουσία της στην περιοχή. Ο Karl Weaver αναλαμβάνει καθήκοντα Senior Vice-President, Advisory και η Claire Charruau ορίζεται Vice-President of Marketing, EMEA.

Υπό το νέο του ρόλο, ο Weaver θα επικεντρωθεί στον μετασχηματισμό του marketing για τους παγκόσμιους εταιρικούς πελάτες, ενώ η Charruau θα εστιάσει στις δράσεις marketing για το ίδιο το brand της MediaLink. Τα δύο στελέχη θα έχουν ως έδρα το Λονδίνο και θα αναφέρονται απευθείας στην Managing Director EMEA της MediaLink και Global Talent Advisory Kathleen Saxton. Σύμφωνα με την εταιρεία, το δυναμικό της στην Ευρώπη έχει υπερτριπλασιαστεί από τον Σεπτέμβριο του 2020, όταν ανέλαβε η Saxton.

Ο Weaver προέρχεται από το What’s Possible Group, όπου κατείχε τη θέση του Chief Commercial Officer, ενώ έχει καταλάβει υψηλόβαθμες θέσεις στις Publicis UK, Dentsu και Mindshare. Η Charruau μετακινείται από τη VMLY&R, όπου διατελούσε Marketing Director UK & EMEA, ενώ έχει περάσει από εταιρείες όπως οι JWT, TLC Marketing και Reed Business Information.

Η MediaLink ανήκει στην UTA, την αμερικανική εταιρεία ταλέντων, ψυχαγωγίας και αθλητισμού, η οποία την εξαγόρασε από την Ascential.

(Πηγή: Campaign)