Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν case studies επιχειρήσεων και οι διαδικασίες που ακολουθούν για την επέκταση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας σε νέες αγορές του εξωτερικού. Τους βασικούς άξονες του συνεδρίου αποτέλεσαν εργαλεία της Google, όπως το Google Market Finder, καθώς και «secret recipes» για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής εξωστρέφειας μέσα από το Digital Marketing και την αναζήτηση ευκαιριών επέκτασης σε νέες αγορές.

Επιπλέον ανάλυση δόθηκε σε best practices για τη διαδικασία επιλογής αγοράς, πιθανά σενάρια για τον τρόπο λειτουργίας σε νέα αγορά, νομοθετικά και φορολογικά ζητήματα και την αγοραστική συμπεριφορά σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και σε χώρες της Σκανδιναβίας. Η Mediacube αποτέλεσε το μοναδικό ελληνικό digital agency που συμμετείχε στο Export Summit.