Η Mediacube συνεχίζει για 13η συνεχή σειρά τη συνεργασία της με το DigiMa, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Digital Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το DigiMa απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες και συνδυάζει τη θεωρία με την πρακτική εφαρμογή, μέσα από πρακτικά παραδείγματα, case studies, ασκήσεις εφαρμογής σε πραγματικά projects και χρήση σύγχρονων εργαλείων.

Τα μαθήματα εισηγούνται καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και στελέχη εταιρειών της αγοράς, «με στόχο να υπάρχει η κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα σε θεωρία και εφαρμογή, ώστε να προετοιμαστούν αποτελεσματικά οι μελλοντικοί Digital Marketers», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η Mediacube, Agency of the Year | up to 49 employees για το 2022 στα Peak Awards, Google Premier Partner, Facebook (Meta) Business Partner και Digital Agency με πάνω από 18 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο, εισηγείται τα μαθήματα SEO, Web Analytics, Omni Channel καθώς και Briefing & Reporting, «μεθοδολογίες που αποτελούν βασικά συστατικά για την επιτυχία μιας επιχείρησης στην ψηφιακή της παρουσία και προβολή», όπως επισημαίνεται.