Η Media.Monks αναπτύσσει ένα νέο πακέτο υπηρεσιών generative AI που σύντομα θα ξεκινήσει να διατίθεται σε νέους και υφιστάμενους πελάτες. Ο Geert Eichhorn, Ιnnovation Director, δήλωσε ότι μέχρι πρόσφατα, ο όμιλος είχε επικεντρωθεί στην εκπαίδευση των πελατών σχετικά με τις δυνατότητες των εργαλείων ΑΙ και στην παροχή συμβουλών σχετικά με το πώς θα μπορούσαν να προετοιμαστούν για την εισαγωγή τους σε βάθος χρόνου.

Θέλοντας, λοιπόν, να αναπτύξει την ομάδα Generative.Monks, ο Eichhorn αναζητά generalists που να μπορούν να μαθαίνουν γρήγορα εν ώρα εργασίας, καθώς η αγορά και οι διαθέσιμες τεχνολογίες εξελίσσονται.

Ωστόσο, ο ίδιος ισχυρίζεται πως η προσφορά πακέτων τεχνητής νοημοσύνης του agency δεν θα μειώσει την ανάγκη για παραδοσιακές δεξιότητες στη διαφήμιση. «Δεν θέλουμε μηχανικούς να τρέχουν δημιουργικές καμπάνιες, θέλουμε να φτιάχνουν τα εργαλεία για να τα χρησιμοποιούν οι δημιουργοί μας. Ο καλύτερος άνθρωπος για να ελέγξει το ChatGPT είναι ένας copywriter. O καλύτερος άνθρωπος για να μιλήσει στο Stable Diffusion είναι ένας σχεδιαστής, φωτογράφος ή ένας καλλιτεχνικός διευθυντής. Θέλουμε να δώσουμε σε αυτούς τους ανθρώπους υπερδυνάμεις».

(Πηγή: The Drum)