Θα χειρίζεται τον παγκόσμιο media λογαριασμό του brand

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Η συμφωνία είναι για 1 χρόνο, μα στο συμβόλαιο υπάρχει οψιόν ανανέωσης. Στην τελική φάση του spec «κονταροχτυπήθηκαν» η MEC με την ZenithOptimedia, ενώ νωρίτερα είχαν συμμετάσχει, επίσης, οι Carat και Starcom, οι οποίες χειρίζονταν τον λογαριασμό στις Η.Π.Α. και τη Λατινική Αμερική αντίστοιχα.

Όπως δήλωσε η Susan Thronson, senior-VP of Global Marketing, «δεν είχαμε συνεργαστεί για καιρό μαζί τους. Μας γνώριζαν λιγότερο από κάθε άλλο συμμετέχοντα. Όμως, κατάφεραν να μας εντυπωσιάσουν». Μόνο στις Η.Π.Α. η εταιρεία δαπάνησε πέρυσι περίπου 86 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων τουλάχιστον το 1/3 επενδύθηκε στο Digital.