Το νέο της προϊόν McCrispy λανσάρει η McDonald’s σε συνεργασία με τον σεφ Λεωνίδα Κουτσόπουλο.

Έτσι, από τις 18 Οκτωβρίου, οι επισκέπτες των McDonald’s μπορούν να δοκιμάσουν το McCrispy, το οποίο αποτελείται από 100% φιλέτο κοτόπουλου, τυρί, πίκλες και σάλτσα Ranch σε ψωμάκι. Ας σημειωθεί ότι βρίσκεται ήδη στον «αέρα» η καμπάνια λανσαρίσματος «McCrispy: Κάθε φορά ανεπανάληπτα τραγανό!», την οποία δημιούργησε η DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο, digital υλικά, ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, υπαίθρια διαφήμιση και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.

«Είμαστε περήφανοι που υποδεχόμαστε τον σεφ Λεωνίδα Κουτσόπουλο στα εστιατόριά μας και έχουμε τη σύστασή του για το νέο μας McCrispy. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια ακόμα εμπειρία McDonald’s σε ανεπανάληπτη αξία», δήλωσε η Simona Mancinelli, Managing Director, Premier Capital Ελλάς, διαχειρίστρια της McDonald’s στην Ελλάδα.