Τις MRM και McCann Worldgroup επέλεξε το Durex να αναλάβουν το global brand lead σε Ευρώπη και ΗΠΑ, οι οποίες παίρνουν τη «σκυτάλη» από τη VaynerMedia που είχε κερδίσει τον λογαριασμό το 2021, λανσάροντας, μάλιστα, το «#FitMatters» το περασμένο καλοκαίρι. To Durex εντάσσεται στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο των brands της Reckitt που έχει αναλάβει η McCann Worldgroup, συμπεριλαμβανομένων των Lysol και Enfamil.

Η McCann London έχει, επίσης, μακροχρόνια συνεργασία με τις Nurofen και Dettol, ενώ η MRM New York συνεργάζεται με τo Durex στις ΗΠΑ. Μια σειρά από ομάδες θα συνεργαστούν για τον λογαριασμό, συμπεριλαμβανομένης μιας βασικής ομάδας υπό την ηγεσία της MRM UK, της στρατηγικής και της δημιουργικής ικανότητας της McCann London και άλλων agencies της McCann Worldgroup σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, Γαλλίας και Ιταλίας.

Σημειώνεται πως MRM και McCann Worldgroup θα αναλάβουν την παροχή του global brand guidance, καθώς και τη δημιουργία τοπικών brand activations, πλατφορμών και marketing καμπανιών.

(Πηγή: Campaign)