Ψηφιακή δοκιμή προϊόντων, ακόμα και στο κατάστημα. Η Maybelline New York, αναγνωρίζοντας την ανάγκη των καταναλωτών να δοκιμάζουν προϊόντα μακιγιάζ πριν προχωρήσουν σε αγορά, λανσάρει το νέο εργαλείο Virtual Try On. Συγκεκριμένα, μέσω της ιστοσελίδας www.maybelline.gr, οι καταναλωτές πηγαίνουν στη σελίδα του προϊόντος που τους ενδιαφέρει, κάνουν click στο «Δοκίμασέ το», κάνουν upload μια φωτογραφία […]

Ψηφιακή δοκιμή προϊόντων, ακόμα και στο κατάστημα.

Η Maybelline New York, αναγνωρίζοντας την ανάγκη των καταναλωτών να δοκιμάζουν προϊόντα μακιγιάζ πριν προχωρήσουν σε αγορά, λανσάρει το νέο εργαλείο Virtual Try On. Συγκεκριμένα, μέσω της ιστοσελίδας www.maybelline.gr, οι καταναλωτές πηγαίνουν στη σελίδα του προϊόντος που τους ενδιαφέρει, κάνουν click στο «Δοκίμασέ το», κάνουν upload μια φωτογραφία ή live camera, επιλέγουν τις επιθυμητές αποχρώσεις και βλέπουν live το αποτέλεσμα. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα κατάστημα καλλυντικών, μέσω QR Code στα Maybelline Corners.