Με νέους σωματότυπους

Στόχος της εταιρείας είναι η Barbie «να αντιπροσωπεύει περισσότερο τον κόσμο που βλέπουν τα κορίτσια γύρω τους». Η νέα συλλογή τιτλοφορείται «Fashionistas» και περιλαμβάνει κούκλες με καμπύλες, ψηλές, αλλά και πιο μικρόσωμες. Το λανσάρισμα ακολουθεί τη νέα στρατηγική του brand «Imagine the Possibilities», η οποία ενθαρρύνει τα νεαρά κορίτσια να ξεπεράσουν τα στερεότυπα και να φανταστούν τον εαυτό τους σε μη-παραδοσιακούς ρόλους, όπως προπονήτρια ποδοσφαίρου. Η Evelyn Mazzocco, Senior Vice-president και Global General Manager της Barbie, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θεωρούμε ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στα κορίτσια και τους γονείς, να προβάλλουμε μια ευρύτερη άποψη της ομορφιάς».

(Πηγή: The Drum)