Τα νέα, εμπνευσμένα από Ελλάδα, εικαστικά της καμπάνιας Cross Border κοσμούν ήδη το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος, τον Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης «Νίκος Καζαντζάκης» και τον Αερολιμένα Μυκόνου. Η MasterCard παρουσιάζει επίσης, για πρώτη φορά στους έλληνες ταξιδιώτες, το παγκόσμιο πρόγραμμα Priceless Cities, το οποίο σχεδιάστηκε για να φέρνει τους καταναλωτές πιο κοντά στα πάθη τους -γαστρονομία, σπορ, ψώνια, τέχνες, διασκέδαση και ταξίδια- μέσα από εμπειρίες και αποκλειστική πρόσβαση σε προνόμια. «Δημιουργώντας τις παραπάνω εμπειρίες και υπενθυμίζοντας την ευκολία και την ασφάλεια των αγορών σε οποιονδήποτε ταξιδιωτικό προορισμό ανά τον κόσμο, η MasterCard υπενθυμίζει στους κατόχους καρτών της την ελευθερία που απολαμβάνουν οπουδήποτε κι αν βρεθούν», δήλωσε η Ιωάννα Μίγγου, Marketing Manager της MasterCard στην Ελλάδα.