Η αναβαθμισμένη αυτή λύση επιτρέπει στους καταναλωτές να απευθύνονται απλά στην τράπεζα ή τον πιστωτικό οργανισμό, για να πραγματοποιούν γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές – σε πολλαπλές συσκευές και κανάλια – online, μέσω εφαρμογών για κινητές συσκευές, ή ανέπαφα σε φυσικά καταστήματα. Η Mastercard είναι το πρώτο δίκτυο που διαθέτει μία αμιγώς ψηφιακή υπηρεσία πληρωμών omni-channel για καταναλωτές, εμπόρους και εκδότες ψηφιακών wallets. Στην Ελλάδα, το Masterpass είναι ήδη διαθέσιμο σε περισσότερους από 5.000 online εμπόρους. Παράλληλα, η Mastercard παρουσιάζει την εξέλιξη της εταιρικής της ταυτότητας – πιο απλή και σύγχρονη, συμβαδίζοντας με τον ολοένα και περισσότερο ψηφιακό κόσμο. Η εταιρική ταυτότητα σηματοδοτείται από το νέο σήμα (logo) και εξελίσσεται μέσα από έναν ολιστικό σχεδιασμό.