Σε διεθνές επίπεδο

[ΛΟΝΔΙΝΟ] Η εταιρεία έχει ζητήσει προτάσεις από επιλεγμένο αριθμό διαφημιστικών δικτύων, σε μία προσπάθεια να βελτιώσει τον τρόπο που παρουσιάζεται στις επιχειρήσεις, τόσο σε επίπεδο εικόνας όσο και σε επίπεδο αποτελεσματικότητα.

Επί του παρόντος, η MasterCard συνεργάζεται με αρκετές διαφημιστικές εταιρείες σε Β2Β projects, ανάλογα με το τμήμα της εταιρείας και την αγορά που λανσάρονται οι διαφημίσεις.

Αυτό όμως που ζητά πλέον, είναι η ευθυγράμμιση της προσέγγισής της μέσα από τη συνεργασία με μία διαφημιστική εταιρεία. Οι εταιρείες έχουν κληθεί να καταθέσουν μέχρι τις 11 Νοεμβρίου, ενώ σχετική shortlist θα καταρτιστεί μέχρι το τέλος του μήνα.