Η Mars επαναφέρει τη θέση του Chief Brand and Experience Officer για το τμήμα Petcare. Ο ρόλος αυτός ανατέθηκε στη Najoh Tita-Reid, η οποία σήμερα είναι Chief Marketing Officer στη Logitech.

Η Tita-Reid θα ενταχθεί στην εταιρεία στις 20 Νοεμβρίου και θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας της μάρκας και του καταναλωτή σε όλα τα brands και τις υπηρεσίες της Mars Petcare.

Η Mars Petcare δεν είχε επικεφαλής marketing από το 2019, όταν ο Leonid Sudakov μετακινήθηκε, έπειτα από έξι χρόνια, στον ρόλο του CMO για να διευθύνει την επιχείρηση ψηφιακού περιεχομένου και υπηρεσιών Kinship. Έκτοτε, οι επιμέρους επιχειρηματικές μονάδες της Mars Petcare έχουν ηγηθεί των δικών τους προσπαθειών marketing.

Η Tita-Reid θα αναφέρεται στον Sudakov, ο οποίος προήχθη τον Μάρτιο σε πρόεδρο ανάπτυξης, ψηφιακών υπηρεσιών και πλατφορμών. Ο Sudakov δήλωσε: «Η Najoh θα φέρει την ευρεία εμπειρία της για να μας βοηθήσει να κλιμακώσουμε τον αντίκτυπό μας και να επιταχύνουμε τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, επιτρέποντάς μας να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων».

(Πηγή: Campaign)