Στόχος η εξάλειψη των στερεοτύπων σε διαφήμιση και marketing

Η Mars αναλαμβάνει vice chair της Unstereotype Alliance, μιας πρωτοβουλίας που συν-ίδρυσε με την Unilever και την UN Women το 2017, με στόχο την εξάλειψη των στερεοτύπων από τη διαφήμιση και το marketing. Την εταιρεία θα εκπροσωπήσει η Global President food, multi sales and global customers της Mars, Fiona Dawson. Ως μια από τους 10 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους διεθνώς, η Mars «έχει πλήρη επίγνωση της ευθύνης της ως διαφημιζόμενος για το πώς παρουσιάζεται η γυναίκα στις διαφημίσεις», τονίζει η Michele Oliver, Global VP of Corporate Brand and Purpose της Mars, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα Deputy Vice Chair στο ΔΣ της Unstereotype Alliance.

Η ίδια προσθέτει: «Παρ’ όλο που έχει γίνει πρόοδος στην παρουσίαση της γυναίκας τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχουμε ακόμα να διανύσουμε πολύ δρόμο». Ως μέρος της προσπάθειας, η Mars τρέχει μια διεθνή πρωτοβουλία ελέγχου «κάθε διαφήμισης που εκείνη τρέχει σε κάθε χώρα παρουσίας της ως προς την καταγραφή της εκπροσώπησης και των στερεοτύπων», ενώ ευρύτερος στόχος της είναι να προσελκύσει ακόμα περισσότερους marketers στη Συμμαχία αυτή. Παράλληλα, η Mars και η Unstereotype Alliance θέλουν να διαβεβαιώσουν ότι η διαφορετικότητα στην εκπροσώπηση δεν περιορίζεται μόνο μπροστά στην οθόνη, αλλά και πίσω από αυτήν.

(Πηγή: Campaign)