Το 81% θεωρεί το ATT ως «πολύ καλή» και «καλή» κίνηση

Θετικοί εμφανίζονται οι Βρετανοί marketers σχετικά με το νέο feature σε επίπεδο data transparency στο iOS της Apple, παρά τις προειδοποιήσεις του Facebook για πιθανές σοβαρές επιπτώσεις στους διαφημιζόμενους. Το νέο χαρακτηριστικό, με όνομα App Tracking Transparency (ATT), επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν πώς χρησιμοποιούνται τα data τους για targeted διαφημιστικούς σκοπούς. Σύμφωνα με έρευνα της σε δείγμα 500 επαγγελματιών του marketing, τον Μάρτιο και Απρίλιο, βρέθηκε ότι 81% αξιολόγησαν την κίνηση της Apple να εγκαταστήσει το ATT ως «πολύ καλή» και «καλή».

Το feature αυτό δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να το υιοθετήσουν ή να αρνηθούν την παροχή συγκατάθεσης στους διαφημιζόμενους για τη συλλογή των data τους, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για στοχευμένες διαφημίσεις. Η Lynne Capozzi, Chief Marketing Officer της Acquia, δήλωσε: «Πρωτοβουλίες όπως αυτή του ATT και της κατάργησης των third-party cookies είναι ένα σημαντικό βήμα για την εμπιστοσύνη των πελατών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι καταναλωτές και marketers καλωσορίζουν την αυξημένη έμφαση στη διαφάνεια, παρά τις αντιδράσεις του Facebook».

(Πηγή: Campaign)