Συγκεκριμένα, η εταιρεία βραβεύτηκε στην κατηγορία Shop-in-Shop για τη συνεργασία της με την Κωτσόβολος και τη δημιουργία τριών shop-in-shop καταστημάτων Κωτσόβολος εντός των Carrefour Αλίμου, Αμαρουσίου και Γέρακα, στην κατηγορία Ηλεκτρονικό Super Market για την κατασκευή και λειτουργία του caremarket.gr, στην κατηγορία Customer Relationship Management για τη δημιουργία και λειτουργία του Carrefour Wine Club, στην κατηγορία Μάρκετινγκ & Διαφήμιση για την καμπάνια «Η μεγάλη επιστροφή», και στην κατηγορία Επιτυχημένο Λανσάρισμα Προϊόντος/Σειράς (PL) για τη σειρά «Ελληνικά Λαχανικά Carrefour 1kgr». Τα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2014 διοργανώθηκαν από το περιοδικό Σελφ Σέρβις της BOUSSIAS.