Μέσω της digital καμπάνιας #shareyourlove

Με τη digital καμπάνια ευαισθητοποίησης #shareyourlove, η ΜΑΚΒΕΛ προέτρεψε το κοινό να στηρίξει έμπρακτα το έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Η ενέργεια προβλήθηκε στα social media και το κοινό έσπευσε να συμμετάσχει στην πρωτοβουλία, συμβάλλοντας με σχόλια και κοινοποιήσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Ως αποτέλεσμα της καμπάνιας ευαισθητοποίησης της εταιρείας, τέσσερις τόνοι ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ θα δοθούν στο «Χαμόγελο του Παιδιού». Η ΜΑΚΒΕΛ δεσμεύεται πως «θα συνεχίσει τις δράσεις της για την ευαισθητοποίηση του κοινού με στόχο τη συλλογική προσφορά και φροντίδα όλων όσων έχουν πραγματικά ανάγκη». Την digital – social media strategy / ad campaign σχεδίασε και υλοποίησε η Darkpony.