Η Magna, ιδιοκτησίας IPG, δημιούργησε έναν νέο ρόλο για την επίβλεψη του παγκόσμιου media responsibility της, τη στιγμή που ο κόσμος της διαφήμισης επιχειρεί να διαφοροποιήσει το media ad spend και να επανεκτιμήσει τις media στρατηγικές του. Στο πλαίσιο αυτό, ανέθεσε στον «βετεράνο» της Mediabrands, Elijah Harris, τη θέση του Executive VP, Global Digital Partnerships and Media Responsibility. Προερχόμενος από το agency Reprise, όπου διετέλεσε Global Head of Social, o Ε. Harris δήλωσε: «Ειλικρινά πιστεύω ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία ασφαλέστερων online χώρων για τον καθένα και όχι μόνο για τα brands που εκπροσωπούμε».

Περιγράφοντας ο ίδιος τα νέα του καθήκοντα, σημείωσε ότι θα αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στους global platform partners της Magna και τις ομάδες των πελατών της. Ο Πρόεδρος της Magna για τις ΗΠΑ, Dani Benowitz, τόνισε: «Ο Eli φέρνει το πάθος για το ψηφιακό περιβάλλον, τα social και data insights, καθώς και για τον τρόπο διαχείρισης των παγκόσμιων πλατφορμών προς όφελος των πελατών μας».

(Πηγή: AdAge)