Ως μεγάλος υποστηρικτής του συνεδρίου
Η MAD in Media ήταν μεγάλος υποστηρικτής του συνεδρίου «The Store».

Στην εκδήλωση 6 international retail experts καθώς και έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων από την Ελλάδα, μοιράστηκαν νέες τάσεις, case studies, αλλά και πρακτικές συμβουλές, για την εξέλιξη του φυσικού καταστήματος. Αναφέρθηκαν στις ταχύτατες αλλαγές της αγοραστικής συμπεριφοράς, της ανάπτυξης ψηφιακών καναλιών και τεχνολογικών προϊόντων και λύσεων. Η MAD in Media, χρησιμοποιώντας ως εργαλεία βασικές της υπηρεσίες (audio, visual, interactive marketing, gamification και scent marketing), «μετατρέπει μια απλή επίσκεψη σε ένα κατάστημα σε “ταξίδι” αισθήσεων και εμπειρίας». Ο συνδυασμός όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπινων αισθήσεων αποτελεί ζητούμενο για μία επιτυχημένη In-store Marketing campaign. O καταναλωτής οδηγείται σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία την οποία, με τη σειρά του, μεταφέρει στο δικό του κοινωνικό δίκτυο.