Αναμφίβολα, τον «ρυθμό» δίνει η Accenture Interactive, με εξαιρετικά μεγάλη «κινητικότητα» ήδη από το 2016 και με την πρόσφατη απόκτηση της Droga5 να αποτελεί μία από τις πλέον σημαίνουσες μετακινήσεις. Συνολικά, πάνω από 30 agencies έχουν περάσει στα χέρια της τα τελευταία 4 χρόνια, από όλους τους πιθανούς κλάδους -creative, design, web build, search, SEO, branded content, CRM, παραγωγή, data, media- και σε όλες τις ηπείρους εκτός από την Αφρική.

Ανάλογη δραστηριότητα επιδεικνύουν και οι ανταγωνιστές της, μένοντας ωστόσο σε σημαντικά χαμηλότερα οικονομικά μεγέθη. Σύμφωνα με περσινή έκθεση της R3, οι Accenture, Deloitte, IBM, KPMG και McKinsey είχαν δαπανήσει συνολικά περισσότερα από 1,2 δισ. δολάρια «ψωνίζοντας» marcomms agencies το 2017, ενώ το «big five» των marcomms holding groups (Publicis, WPP, IPG, Ominicom και Dentsu) ξόδεψε μόλις περί το 1,8 δισ. δολάρια σε εξαγορές, ακριβώς το μισό από το αντίστοιχο ποσό του 2016.

Η εξαγορά του online marketing agency Pervorm από τη Deloitte Digital την προηγούμενη εβδομάδα δείχνει ότι ο «χορός» των εξαγορών καλά κρατεί. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι προφανώς η διεύρυνση του portfolio των υπηρεσιών τους, κεφαλαιοποιώντας τόσο την εμπειρία, την πελατειακή τους βάση, αλλά και τη φήμη τους ως problem solvers και cost-savers, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά agencies.
(Πηγή: TheDrum)