O συγκεκριμένος θεσμός αποτελεί μια ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης και προβολής του branding κορυφαίων επωνυμιών με έδρα το Λονδίνο από το 1995. Μέχρι σήμερα έχει υλοποιηθεί σε περισσότερες από 85 χώρες, και στην Ελλάδα πραγματοποιείται για 6η χρονιά. Η επιλογή των εταιρειών που βραβεύτηκαν έγινε με τη διαδικασία της ψηφοφορίας από Κριτική Επιτροπή εμπειρογνωμόνων και από το καταναλωτικό κοινό κατά τη διενέργεια Έρευνας Κοινής Γνώμης, η οποία διεξήχθη από την εταιρεία Marc. Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν τα εξής: 1. Η Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας και η Δύναμη Φήμης, 2. Η Αξιοπιστία και η Μακροχρόνια Συνέπεια, 3. Η Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς: Αγορά, Εργασιακές Σχέσεις, Κοινωνία και Περιβάλλον.