Με μήνυμα «Say yes to the world» Το μήνυμα «Say yes to the world» είναι η καρδιά της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Lufthansa.
Η καμπάνια αποσκοπεί στο να βγάλει τους ανθρώπους από συνήθειες και οικείους τρόπους σκέψης, αναδεικνύοντας τις πλούσιες εμπειρίες που προσφέρουν τα ταξίδια. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lufthansa διοργανώνει τον διαγωνισμό #SayYesTo-TheWorld, όπου όσοι επιθυμούν μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια. Οι εταιρείες που ανέλαβαν την ανάπτυξη και υλοποίηση της καμπάνιας είναι η Kolle Rebbe, η DDB και η Mindshare.