Λανσάρει και την καμπάνια #SayYesToTheWorld
Η Lufthansa αποκάλυψε τη νέα εκσυγχρονισμένη εταιρική της ταυτότητα σε πελάτες και εργαζόμενους, διοργανώνοντας την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου δύο εκδηλώσεις στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου.

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η νέα εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών. Μπροστά σε περισσότερους από 3.000 επισκέπτες στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, η Lufthansa παρουσίασε επίσημα ένα Boeing 747-8 και ένα Airbus A321 με τον νέο σχεδιασμό. Ο γερανός της Lufthansa παραμένει το σύμβολο της αεροπορικής εταιρείας, ωστόσο στο εξής οι γραμμές του θα είναι πιο λεπτές, έτσι ώστε να είναι καταλληλότερο για χρήση στα ψηφιακά μέσα.

Ο γνωστός μπλε-κίτρινος συνδυασμός χρωμάτων της Lufthansa θα διατηρηθεί, αλλά η χρήση αυτών των βασικών χρωμάτων θα επαναπροσδιοριστεί. Το νέο, ειδικά σχεδιασμένο για τη Lufthansa, μπλε χρώμα είναι πιο σκούρο από το προηγούμενο και θα αποτελεί το κύριο χρώμα του brand. Η παρουσίαση του νέου brand της Lufthansa σηματοδοτεί την έναρξη της νέας καμπάνιας #SayYesToTheWorld, ενώ η εικόνα του ομίλου Lufthansa έχει επίσης ανανεωθεί.