Το Skin Genius, μια νέα υπηρεσία διάγνωσης των αναγκών της επιδερμίδας, που αναπτύχθηκε από δερματολόγους με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) παρουσιάζει η L’Oréal Paris. Βασίζεται, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, σε δεδομένα που συλλέγονται για περισσότερα από 50 χρόνια και μπορεί να αξιολογήσει τις ανάγκες της επιδερμίδας μέσω selfie και δύο απαντήσεων, προτείνοντας, παράλληλα, εξατομικευμένες συμβουλές και ρουτίνες περιποίησης.

Η αξιολόγηση βασίζεται στην ανάλυση των παραμέτρων: λάμψη, ποιότητα πόρων, σφρηγιλότητα, λεπτές γραμμές και ρυτίδες, και ομοιόμορφος τόνος. Η υπηρεσία λανσαρίστηκε πιλοτικά σε Γερμανία και Γαλλία, και ακολούθησαν 19 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, ενώ οι ΗΠΑ θα τη λανσάρουν φέτος. Το λανσάρισμα θα επικοινωνηθεί παγκοσμίως μέσω καμπανιών από διαφορετικά κανάλια (τηλεόραση, POS και Social Media) με επίσημο πρόσωπο την ambassador της εταιρείας Eva Longoria.