Ο συνολικός λογαριασμός υπολογίζεται σε πάνω από 2 δισ. δολάρια

Ο λογαριασμός υπολογίζεται σε πάνω από 2 δισ δολάρια και αποτελεί άλλη μία από τις μεγάλες μετακινήσεις που έχουν σημειωθεί τελευταία. Η L’Oreal στις ΗΠΑ ενοποιεί στη MEC όλα της τα media, τα οποία διαχειρίζονταν ως τώρα πολλές εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι UM του IPG, η DigitasLBi και η Optimedia του Publicis Groupe. Η μετακίνηση έρχεται λίγους μήνες μετά την ανάληψη από την Nadine Karp McHugh της θέσης Senior VP-omnimedia, Strategic Investments & Creative Solutions στη L’Oreal ΗΠΑ, η οποία έχει συνεργασθεί στο παρελθόν με το WPP επί 20ετίας. (Πηγή: AdAge).