Σε συνεργασία με το TikTok προχώρησε η L’Oréal, προκειμένου να δοκιμάσει e-commerce εργαλεία στη δημοφιλή εφαρμογή. Ήδη, από χθες, οι καταναλωτές σε Βρετανία και Ιρλανδία έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν αγορές προϊόντων από 2 εκ των μεγαλύτερων brands της εταιρείας, την Garnier και τη Nyx Professional Makeup, απευθείας από τους λογαριασμούς τους, καθώς και μέσω creator-driven περιεχομένου.

Η L’Oréal ισχυρίζεται ότι είναι η πρώτη διεθνής beauty εταιρεία, η οποία λαμβάνει μέρος στο πιλοτικό e-commerce πρόγραμμα του TikTok, το οποίο ξεκίνησε τον περασμένο μήνα, με τη συμμετοχή βρετανικών brands, με στόχο την ανεύρεση νέων τρόπων πώλησης προϊόντων εντός της εφαρμογής. Οι επισκέπτες στους λογαριασμούς των Garnier σε Βρετανία και Ιρλανδία και Nyx στη Βρετανία έχουν τη δυνατότητα να βρουν links προϊόντων, ενσωματωμένα σε σύντομα video posts, livestreams, καθώς και στο showcase tab του TikTok Product, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στο κυρίως feed του brand και το tab με videos, όπου έχει γίνει like. Τα brands ευελπιστούν να «αντιγράψουν» τη δυναμική που παρατηρείται σε brands στην Κίνα, όπου η πλατφόρμα Douyin κατέγραψε πωλήσεις από το e-commerce αξίας 26 εκατ. δολαρίων, τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της.

(Πηγή: AdAge)