Το 10% του συνολικού budget θα επενδυθεί online

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Όπως αποκάλυψε ο Marc Speichert, CMO της εταιρείας στις Η.Π.Α., «η L’Oreal θα επενδύσει το 10% του budget της στα Νέα Μέσα». Συνεργάζεται, μάλιστα, με την Demand Media στη δημιουργία μίας σειράς από sites τα οποία θα προσφέρουν εξειδικευμένη πληροφόρηση.

Και αυτό γιατί, σύμφωνα με έρευνα της Demand Media, το 80% των αναζητήσεων σε μηχανές όπως το Google περιέχουν τουλάχιστον 5 λέξεις. Δημιουργούν, λοιπόν, αμέτρητα online βίντεο για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Η L’Oreal δαπάνησε πέρυσι 1 δισ. δολάρια, ποσό αυξημένο κατά 25% σε σχέση με το 2009.