Η εταιρεία στρατηγικής έρευνας Long Lust δημοσίευσε πρόσφατα την τελευταία της μελέτη, σκοπός της οποίας ήταν να διερευνήσει, αν ο τρόπος με τον οποίο βιώνουμε συναισθηματικά την παρούσα κατάσταση, τυποποιεί τον συνολικό πληθυσμό με στρατηγικό τρόπο. Όπως αναφέρει ο ιδρυτής της εταιρείας Βαγγέλης Σκούρας, «το ευκταίο ήταν να καταλήξουμε σε ένα segmentation που θα είναι πιο στρατηγικό και θα βοηθήσει τις μάρκες να αναπτύξουν πιο ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό τους».

Η έρευνα σκιαγράφησε, έτσι, το προφίλ τεσσάρων ομάδων: «Οι Θυμωμένοι», οι οποίοι εκφράζουν αρκετό αρνητισμό με το status quo, τα media, την κυβέρνηση και πιστεύουν στην ύπαρξη του Covid-19 λιγότερο από τις άλλες ομάδες, «Οι Φοβισμένοι», που φοβούνται για την υγεία τη δική τους και της οικογένειάς τους, έχουν ανασφάλεια και ανάγκη για αισιοδοξία, «Οι Μπλοκαρισμένοι», με έντονα συναισθήματα στασιμότητας και μοναξιάς, και «Οι Ήρεμοι», άνθρωποι με υψηλότερα εισοδήματα που βιώνουν κατά βάση θετικά συναισθήματα.

Τα 4 segments έχουν διαφορετικές συναισθηματικές ανάγκες και αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται διαφορετικές προσεγγίσεις από την πλευρά του μάρκετινγκ. Ενδεικτικά, οι Θυμωμένοι θα αξιολογήσουν αξίες όπως η διαφάνεια και η ύπαρξη ξεκάθαρων και ειλικρινών επιχειρημάτων, οι Φοβισμένοι θα εκτιμήσουν τη δημιουργία μίας αίσθησης ασφάλειας, οι Μπλοκαρισμένοι έχουν την ανάγκη της επαφής και της διάδρασης και οι Ήρεμοι, έχοντας ήδη θετική προδιάθεση και νιώθοντας ψύχραιμα, θα εκτιμήσουν κινήσεις που θα ενισχύουν αυτό το status. Τα συνολικά ευρήματα της έρευνας είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας.