Με θέμα τα τα Social Media ως βασικό κανάλι προώθησης
Η Linkwise διοργάνωσε το πέμπτο event της σειράς «Insights», το 1ο εξειδικευμένο Social Media affiliate event, την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου, στο Gazarte στο Γκάζι.

Για πρώτη φορά, affiliates και διαφημιζόμενοι που δραστηριοποιούνται στα Social Media, βρέθηκαν μαζί για να μοιραστούν σκέψεις και προβληματισμούς για το affiliate κανάλι. Η Linkwise μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες νούμερα από το δίκτυο και την αγορά, καθώς και προτάσεις και νέες ιδέες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των affiliates που χρησιμοποιούν τα Social Media ως βασικό κανάλι προώθησης. Ειδικοί από τον χώρο έδωσαν συμβουλές πάνω σε θέματα Usability, ανάπτυξης περιεχομένου και προώθησης, πάντα σε σχέση με τα Social Media. Influencers σε YouTube, Facebook και Instagram μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τη δική τους εμπειρία και έδωσαν tips για το πώς μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει μέσα στα Social Media και να αποκτήσει τη δική του ταυτότητα.

Μέσα από το event προέκυψαν insights όπως: το 2018 περισσότεροι από 444 affiliates ασχολούνται αποκλειστικά με τα Social Media (Facebook & YouTube) σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 50% σε σχέση με το 2017, το 2018 έχουμε διπλασιασμό των affiliates που ασχολούνται με το YouTube, το 2017 και 2018 το traffic που στέλνουν οι Social Media affiliates στους διαφημιζόμενους του δικτύου είναι διπλάσιο σε σχέση με το 2016, ενώ οι 3 κλάδοι που προτιμούν να προωθούν περισσότερο οι Social Media affiliates το 2018 είναι μόδα, ομορφιά, προσφορές.