Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος μαραθώνιος καινοτομίας, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη. Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 11-13 Δεκεμβρίου, με τη χρήση συνεργατικών εργαλείων και ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και μεγάλη συμμετοχή, καθώς και με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στo SUP Fee hackathon συμμετείχαν 34 ομάδες και startups από όλη την Ελλάδα, οι οποίες σε 48 ώρες ανέπτυξαν εφαρμογές και προτάσεις, τις οποίες παρουσίασαν στην επιτροπή αξιολόγησης. Χρηματικά έπαθλα, δωροεπιταγές από τη Lidl Ελλάς και AWS Cloud Services Credits απέσπασαν πέντε ομάδες, οι οποίες εξασφάλισαν την είσοδό τους στο πεντάμηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης SUP Free Innovation Lab που θα ακολουθήσει. Συγκεκριμένα, διακρίθηκαν οι ομάδες Feel The Cup, MS, EcoCup, SquAthonHackD και Analog Programmers.