OMD και Starcom συμμετέχουν στη διαδικασία

Spec για τον λογαριασμό των ευρωπαϊκών της media διεξάγει η Lidl. Συγκεκριμένα, η διαδικασία, την οποία επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, αφορά το media buying σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας, όπου το media planning διαχειριζόταν, μέχρι στιγμής, η OMD και το buying η Starcom. Σε προγενέστερο στάδιο του review για τη Βρετανία συμμετείχε και η Group M του WPP, ωστόσο ετέθη εκτός συναγωνισμού τις πρώτες εβδομάδες.

Η Lidl είχε αφήσει, μήνες πριν, να εννοηθεί η πρόθεσή της να αναθέσει το σύνολο του λογαριασμού σε ένα media shop, ωστόσο, προοδευτικά, οι κατά τόπους market leaders του ομίλου απέκτησαν την επιλογή να επιλέξουν το δικό τους agency. H OMD της Omnicom είχε κερδίσει τον λογαριασμό του strategic planning αξίας 70 εκατ. λιρών το 2018. Τότε, η Lidl είχε αποφασίσει, παραδόξως, να «σπάσει» το media planning από το media buying, καθώς ήθελε να προσδώσει «μία φρέσκια προσέγγιση στην επικοινωνιακή στρατηγική της». Νωρίτερα ακόμη, από το 2015, μόνη υπεύθυνη για τον λογαριασμό ήταν η Starcom του Publicis Groupe.

(Πηγή: Campaign)