Δημιουργεί «ζεστές γωνιές» σε όλα τα καταστήματά της

Όπως είπε ο ίδιος, ο στόχος είναι μέχρι το 2015 οι «ζεστές γωνιές» παρασκευής ψωμιού, που ξεκίνησαν πιλοτικά σε 36 σημεία πριν μερικούς μήνες, να επεκταθούν και στα 222 καταστήματα που διαθέτει η Lidl στην Ελλάδα. Δεδομένου του μεγάλου δικτύου της εταιρείας αλλά και της απόφασής της το ψωμί αυτό να διατίθεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, ο κλάδος του άρτου αναμένεται να υποστεί μια ακόμα σημαντική διαφοροποίηση, επηρεάζοντας τόσο τα κλασικά αρτοποιία, όσο και τις αρτοβιομηχανίες. Μάλιστα, η ενίσχυση του bake off αναμένεται να οδηγήσει και σε σημαντική αύξηση των εργαζομένων στην Lidl, οι οποίοι όπως ανέφερε ο Σ. Δημητριάδης, θα φθάσουν στο τέλος του 2014 τους 4.280, από 4.002 που είναι σήμερα.