Στα social media, με 40 βίντεο και γνωστούς «πρεσβευτές»

Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει την προσπάθεια 40 προσώπων από το φάσμα της επιστήμης, του αθλητισμού, της τέχνης, των επιχειρήσεων και του κοινωφελούς χώρου, να τονίσουν την ανάγκη να συμβάλλουμε όλοι στη μάχη για την προστασία του περιβάλλοντος και να δημιουργήσουμε μία συμμαχία υπέρ της ζωής χωρίς πλαστικά μίας χρήσης. Με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον», η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δημιουργούν ένα «κύμα» ενημέρωσης με τη χρήση «πρεσβευτών», δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα υποδοχής της νέας συνθήκης για τη σταδιακή κατάργηση των πλαστικών μίας χρήσης. Έτσι, 40 σύντομα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, με πρωταγωνιστές δημοφιλείς προσωπικότητες, θα κάνουν την εμφάνισή τους, από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Ιανουάριο, στα social media. Τη σκηνοθεσία και παραγωγή των βίντεο έχει αναλάβει ο δημιουργός ντοκιμαντέρ και δημοσιογράφος Σωτήρης Δανέζης.