Με αφορμή τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η Lidl στήριξε το Make-A-Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας τις ευχές 25 παιδιών ηλικίας 3 ως 18 ετών, με σοβαρή ασθένεια, στο πλαίσιο ετήσιας εταιρικής χορηγίας στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης.
Η εταιρεία κάλυψε όλο το κόστος για την κάθε ευχή. Ανάμεσα στις ευχές που εκπληρώθηκαν, ξεχωρίζουν ιστορίες παιδιών που απέκτησαν αμαξίδια, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, ανανεωμένα δωμάτια, καθώς και ταξίδια στην Disneyland και το UEFA Champions League.
Η εκπλήρωση των ευχών πραγματοποιήθηκε και με τη συμβολή εθελοντών του Make-A-Wish, οι οποίοι συνεισέφεραν εμπειρία, ικανότητες και υπηρεσίες.
«Για εμάς, η κοινωνική ευθύνη είναι πυλώνας της φιλοσοφίας μας και δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε καλύτερο τρόπο να τιμήσουμε αυτήν την επέτειο από το να στηρίξουμε το έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων & Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς.