Την 5η θέση στη λίστα με τα 10 κορυφαία Social Media Brands της δεκαετίας κατέκτησε η Lidl Ελλάς στα φετινά Social Media Awards, «μια τιμητική διάκριση η οποία αναγνωρίζει την επιδραστικότητα, αλλά και την αποτελεσματικότητα του brand στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», όπως επισημαίνει η εταιρεία.

Επιπλέον, η εταιρεία απέσπασε έξι νέα βραβεία στο πλαίσιο των φετινών Social Media Awards μεταξύ των οποίων Platinum και Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Implementation of LinkedIn as a Marketing Solution Tool» για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου με πρωταγωνιστή το #teamLidl, στο κανάλι της Lidl Ελλάς στο LinkedIn, μέσα από ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας, Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Thought Leadership Content» για την παραγωγή περιεχομένου στο LinkedIn στο πλαίσιο της 360º καμπάνιας επικοινωνίας «Αυτά που δεν βλέπεις» και Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Brand Awareness» για την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου στο πλαίσιο της καμπάνιας επικοινωνίας «Αυτά που δεν βλέπεις» με πρωταγωνιστή τη μεγάλη ομάδα της Lidl Ελλάς.