Στο πλαίσιο της στρατηγικής REset Plastic

Στο πλαίσιο της στρατηγικής REset Plastic, η Lidl αποσκοπεί στη μείωση χρήσης πλαστικού και στην αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένου πλαστικού, προκειμένου να βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός της «Λιγότερο πλαστικό – Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών». Σε συνεργασία με τον περιβαλλοντικό βραχίονα του ομίλου Schwarz, PreZero, θέτουν στόχους, κάνοντας την αρχή με είδη οικιακής χρήσης.

Από τον Μάρτιο 2021, η Lidl εντάσσει προϊόντα στην γκάμα της, που αποτελούνται τουλάχιστον στο 95%, από ανακυκλωμένο πλαστικό. Με τη σειρά των νέων προϊόντων οικιακής χρήσης, η Lidl επικεντρώνεται στο ανακυκλωμένο πλαστικό: τα πλαστικά απορρίμματα των νοικοκυριών συλλέγονται από την PreZero, καθαρίζονται και μεταποιούνται σε ανακυκλωμένους πλαστικούς κόκκους. Από αυτούς, παράγονται νέα, υψηλής ποιότητας, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο, 1.500 τόνοι ανακυκλώσιμου υλικού έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή νέων ειδών οικιακής χρήσης, αποφεύγοντας τη χρήση νέου πλαστικού.