Τον όρο «periodsomnia» εισάγει το brand γυναικείας υγιεινής Libresse -που κυκλοφορεί ως Bodyform στη Μ. Βρετανία- στη νέα του καμπάνια για το λανσάρισμα των Goodnight Towels, ενός προϊόντος για χρήση τη νύχτα.

Γνωστή για τις πολυβραβευμένες δουλειές της WombStories και BloodNormal, μεταξύ άλλων, που επίσης έθεσαν στο στόχαστρο τα ταμπού γύρω από την έμμηνο ρύση, η μάρκα της Essity βασίστηκε σε έρευνα σύμφωνα με την οποία οι γυναίκες χάνουν κατά μέσο όρο 5 μήνες ύπνου συνολικά στη ζωή τους, λόγω της δυσφορίας, του άγχους και της ανασφάλειας που έχουν εξαιτίας της περιόδου τους και όλα όσα μπορεί να προκαλέσει το βράδυ.

Προκειμένου να αναδείξει το ζήτημα, το brand δημιούργησε σε συνεργασία με την AMV BBDO μια ταινία που απεικονίζει την αίσθηση της περιόδου κατά τη διάρκεια του ύπνου. Πόνος, ανησυχία για διαρροές, φούσκωμα και αέρια, είναι μερικές από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πρωταγωνίστριες. Το spot συνοδεύει το techno κομμάτι «Deep Inside» που, σε συνδυασμό με τις γρήγορες εναλλαγές εικόνων, προσδίδει μια αίσθηση εγρήγορσης, σε αντίθεση με την ηρεμία που συνδέεται με τον ύπνο.

(Πηγή: AdAge)