Αύξηση όγκου πωλήσεων 18% καταγράφει το brand

Μέσα στον πρώτο μήνα λειτουργίας, ο λογαριασμός έχει καταγράψει πάνω από 2050 likes. Παράλληλα, μέσα από τη νέα ιστοσελίδα www.libresse.gr καθώς και με τηλεοπτικό σποτ, η Libresse επικοινώνησε προσφορά για το διάστημα 1-31 Μαρτίου, στο πλαίσιο της στήριξης του καταναλωτικού κοινού. Τέλος, η εταιρεία τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, λανσάροντας χιουμοριστικό video με τίτλο «What if Men Knew the Feeling… by Libresse»,  στο You Tube. Το video, όπου παρουσιάζεται το πως θα βίωνε ένας άνδρας τις ημέρες έμμηνου ρήσης της γυναίκας, έχει συγκεντρώσει μέσα σε 1 μήνα περισσότερα από 218.510 views.

Η Libresse διαθέτει στην ελληνική αγορά 19 κωδικούς. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, «η ανάπτυξη  της μάρκας αποτυπώνει τον ισχυρό δεσμό που έχει δημιουργηθεί  με τις γυναίκες, καθώς ανταποκρίνεται στην ανάγκη τους για ασφάλεια, υγιεινή και άνεση σε όλες τις μέρες του μήνα». Επίσης, η εταιρεία επενδύει στη δημιουργική επικοινωνία με το κοινό, προκειμένου  να ενημερώνει για τις ενέργειες σε επίπεδο ποιότητας ζωής και οικονομικής διευκόλυνσης, που υλοποιεί.