Η LG Business Solutions παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση του LG Business Cloud, στην έκθεση Integrated Systems Europe (ISE) 2025 στη Βαρκελώνη. Η πλατφόρμα προσφέρει πλέον τη διαφημιστική λύση LG DOOH Ads για προϊόντα ψηφιακής σήμανσης και τη λύση LG Pro:Centric Stay για επιχειρήσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Μέσω της πρώτης, μεταξύ άλλων, οι χρήστες μπορούν να ορίσουν βασικές παραμέτρους, όπως η περιοχή, η τιμή και οι τύποι διαφήμισης, και η LG DOOH Ads θα επιλέξει αυτόματα τις κατάλληλες διαφημίσεις για προβολή. Ακόμη, η LG DOOH Ads χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία κάμερας τεχνητής νοημοσύνης για να αναλύει τα δεδομένα των θεατών.

Παράλληλα, το LG Pro:Centric Stay συμπληρώνει την παρούσα σειρά λύσεων λογισμικού που διατίθενται στην πλατφόρμα, όπως το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ψηφιακής σήμανσης LG SuperSign Cloud, το LG Pro:Centric Cloud για ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και το LG ConnectedCare. Τα καινοτόμα αυτά εργαλεία συμβάλλουν στην εξασφάλιση μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας και ευελιξίας στη διαχείριση της σήμανσης, όπως επισημαίνεται.