Εταιρεία τηλεοπτικών δεδομένων και μετρήσεων

Η LG Electronics και η Alphonso ανακοίνωσαν μια σημαντική επένδυση με στόχο να συνδυάσουν την τεχνολογία και την καινοτομία των δύο εταιρειών για τη smart σειρά τηλεοράσεων της LG. Με αυτήν την επένδυση, η οποία εκτιμάται στα 80 εκατ. δολάρια, η LG θα είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής της Alphonso με πλειοψηφική συμμετοχή άνω του 50%. Η LG έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα την κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ψηφιακό μετασχηματισμό με σκοπό την παροχή καλύτερων προσαρμοσμένων υπηρεσιών.

Η εταιρεία πρόκειται να αξιοποιήσει το λογισμικό και τις υπηρεσίες της Alphonso -συμπεριλαμβανομένων των data analytics, του media planning και του Video AI- για το ευρύ φάσμα των προϊόντων οικιακής ψυχαγωγίας που διαθέτει. Οι συνδυαστικές προσφορές της Alphonso θα εμπλουτίσουν τις παρεχόμενες προς τους καταναλωτές υπηρεσίες, όπως τις προτάσεις περιεχομένου και την streaming υπηρεσία της LG, το LG Channels. Στόχος, είναι να δημιουργηθεί μία ισχυρή first-screen και cross-device διαφημιστική πλατφόρμα με ενσωματωμένη πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων για LG τηλεοράσεις αλλά και συνολικά για την αγορά έξυπνων τηλεοράσεων.