Η παλιά ισορροπία μεταξύ των λέξεων, δηλαδή του πολιτισμού, και του χρήματος, δηλαδή του κέρδους, έχει χαθεί.

Στο βιβλίο «Οι λέξεις και το χρήμα», ο Andre Schiffrin μιλάει για τον κατακλυσμό των βιβλιοπωλείων από best seller και τη συνακόλουθη μείωση των ποιοτικών βιβλίων, την κρίση των εφημερίδων και των εντύπων γενικότερα, την επέλαση των blockbuster στον κινηματογράφο, τη διαμόρφωση μονοπωλίων στο Ίντερνετ.

Χωρίς να φοβάται να θίξει συμφέροντα, ο Schiffrin καταγράφει με ρεαλισμό την υπάρχουσα δεδομένη κατάσταση, στηλιτεύει την παρακμή, ενώ παράλληλα ανιχνεύει τις αιτίες του προβλήματος και διατυπώνει προτάσεις για το μέλλον, θεωρώντας αδιαπραγμάτευτη την πολυφωνία και την ανεξαρτησία στον πολιτισμό.

Μετάφραση: Άρης Λασκαράτος, Τίτλος πρωτοτύπου: Words and money

Έκδοση: Αιώρα, 2011, Σελίδες: 160, Διαστάσεις: 17×21, Τιμή: €14,40 [www.aiora.gr]