Πρωταγωνιστής ο Marcus Rashford και 6 ακτιβιστές

Στη βιωσιμότητα εστιάζει το αμερικανικό brand ένδυσης Levi’s, στο πλαίσιο της νέας του παγκόσμιας καμπάνιας, στην οποία πρωταγωνιστεί ο 23χρονος forward της Manchester United και την Εθνικής Αγγλίας, Marcus Rashford. Την καμπάνια, με τίτλο «Buy Better», σχεδίασε και υλοποίησε η δημιουργική ομάδα της Akqa, με επικεφαλής τον Creative Officer, Diego Machado, και τον Executive Director, Jake Cooper, με στόχο να αυξήσει το awareness για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής και κατανάλωσης ενδυμάτων και να αναδείξει τη Levi’s ως μια εναλλακτική στο fast fashion.

Ο Marcus Rashford, ο οποίος αξιοποιεί το προφίλ του για να πιέσει τη βρετανική κυβέρνηση να παρέχει περισσότερα δωρεάν σχολικά γεύματα για παιδιά σε ανάγκη, είναι ένας από τους 6 ακτιβιστές που συμμετέχουν τόσο στο 60΄΄ κεντρικό σποτ της καμπάνιας, όσο και στα δικά τους ατομικά films. Στόχος της εταιρείας είναι να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να σκεφτούν καλά από πού προμηθεύονται τα ενδύματά τους, καλώντας τους να τα φορούν περισσότερο, να αγοράζουν ενδύματα second-hand ή να χρησιμοποιούν καταστήματα επιδιόρθωσης ενδυμάτων για να επεκτείνουν τον χρόνο ζωής τους.

(Πηγή: Campaign)