Προέρχεται από την American Express

Προέρχεται από την American Express, όπου διατελούσε καθήκοντα Executive Vice-president of global advertising, marketing and digital partnerships, ενώ από τη νέα της θέση θα βοηθήσει το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην ανάπτυξη του αριθμού των χρηστών του, ο οποίος εμφάνισε επιβράδυνση τους τελευταίους 6 μήνες του 2015. Η Berland αναλαμβάνει τα ηνία του τμήματος marketing του δικτύου από τον Chief Financial Officer Anthony Noto, ο οποίος ήταν προσωρινά υπεύθυνος για το marketing από τα μέσα του προηγούμενου έτους. Η ανάθεση της Berland ακολουθεί μια σειρά αποχωρήσεων υψηλόβαθμων στελεχών από το ΔΣ του Twitter, συμπεριλαμβανομένης αυτής της Katie Jacobs Stanton, Head of global media. Όπως είχε ανακοινώσει η πλατφόρμα στο παρελθόν, επιθυμούσε να ορίσει έναν Chief Marketing Officer, ο οποίος θα μετατρέψει το μεγάλο brand awareness του Twitter σε ενεργούς χρήστες.

(Πηγή: The Drum)