Τη Leo Burnett επέλεξε η Beam Suntory ως global creative agency of record για το bourbon brand της με τις υψηλότερες πωλήσεις, Jim Beam. To agency θα αναπτύξει ένα νέο παγκόσμιο positioning και μια δημιουργική πλατφόρμα για την ιστορική ετικέτα.

«Καθώς η ναυαρχίδα μας, το Jim Beam, κοιτάζει προς τα επόμενα 225 χρόνια της πορείας του, χρειαζόμαστε έναν συνεργάτη που θα μπορούσε πραγματικά να εμβαθύνει στο DNA του brand και να το συνδέσει, τόσο με πιστούς όσο και με καταναλωτές με περιέργεια, μέσα από πλούσιο και immersive storytelling», σχολίασε η Jessica Spence, President of Brands της Beam Suntory.

Η εξέλιξη σηματοδοτεί τη δεύτερη φορά που η Leo Burnett επιλέγεται ως AOR για το Jim Beam. Το agency της Publicis είχε αναλάβει τον ρόλο το 2016, προτού το brand ξεκινήσει συνεργασία με την DDB το 2018.

Επίσης, συνιστά νέα ανάθεση από την Beam Suntory στο agency φέτος, καθώς το καλοκαίρι, ανέλαβε τον λογαριασμό του ουίσκι Legent, ενώ νωρίτερα είχε επιλεγεί για το λανσάρισμα ενός ready-to-drink προϊόντος μέσα στο 2023. Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στο flagship brand της, εστιάζοντας στην εμπειρία πελάτη και τη βιωσιμότητα.

(Πηγή: AdWeek)