Την τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιεί η Lacta στη νέα της καμπάνια για τη φετινή γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου. H Lacta χρησιμοποιεί την αναδυόμενη τεχνολογία για να εξυπηρετήσει το purpose του brand, αλλά και τους καταναλωτές της.

Μέσω του website ailoveyou.gr και της εφαρμογής «AI Love You»που δημιούργησε η Ogilvy, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του GPT-3, ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει ένα γράμμα αγάπης, δηλώνοντας σε ποιον θέλει να πει «σ’ αγαπώ» και γιατί.

Ο χρήστης μπορεί στη συνέχεια να επεξεργαστεί το κείμενο, να ζητήσει εναλλακτικές εκδοχές και έπειτα να το στείλει στο αγαπημένο του πρόσωπο μέσω ενός μοναδικού link. Ο παραλήπτης του γράμματος, πατώντας το link, αρκεί να στρέψει την κάμερα του κινητού του σε μια οποιαδήποτε συσκευασία Lacta, για να δει να ξεπροβάλλει το γράμμα που έλαβε, πάνω από την σοκολάτα, μέσω τεχνολογίας AR. Η αναγνώριση όλων των συσκευασιών, χωρίς χρήση QR code, γίνεται και πάλι μέσω τεχνητής νοημοσύνης και ενός ειδικά εκπαιδευμένου νευρωνικού δικτύου.

Η καμπάνια προώθησης του AI Love You, περιλαμβάνει outdoor, ραδιόφωνο και ενέργειες στα Social Media.