O G.Guillou μιλά για την ισχύ των εκδοτικών συμμαχιών

Ο Gilles Guillou, Chief Revenue Officer της La Place Media, θα μιλήσει για τη δημιουργία της συμμαχίας, η οποία αποτέλεσε το πρώτο Premium Media Ad Εxchange στη Γαλλία και συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα Μέσα της χώρας (Le Figaro, L’ Equipe, France 24, TF1, Marie Claire κ.α.). Ο ομιλητής θα αποκαλύψει τα πλεονεκτήματα που έχουν οι συνεργασίες αυτού του είδους και θα μοιραστεί με το κοινό τα καθοριστικά στοιχεία που οδηγούν στην επιτυχία. O Gilles Guillou είναι μόλις 30 ετών, αλλά διαθέτει ήδη πλούσια εμπειρία στον χώρο του Programmatic Trading. Άρχισε την καριέρα του το 2007 και, μεταξύ άλλων, έχει διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη του adserver Atlas και της πλατφόρμας Cadreon στη Γαλλία. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται στη La Place Media. Περισσότερες πληροφορίες για το Programmatic & Data Conference μπορείτε να βρείτε στο www.programmatic.gr.