Η συνεργασία αφορά στη διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου στα social media, καθώς και τη δημιουργία προωθητικών και εποχιακών καμπανιών οι οποίες θα τρέξουν σε online και offline μέσα (social media, site, outdoor, radio) αλλά και instore. Το πρώτο activation «Glorious Christmas Stories» ολοκληρώνεται ήδη σε Facebook, Instagram και τα καταστήματα και αξιοποιεί το storytelling σε μια σπονδυλωτή καμπάνια που ξετυλίχθηκε σε 3 φάσεις, καλώντας τους καταναλωτές να συνεχίσουν κάθε φορά την ιστορία στα social media. Η Orange καλείται να «χτίσει» μία ελκυστική εικόνα για τη μάρκα, μέσα από τη δημιουργία μίας online κοινότητας που θα μετατραπεί σε δυνητικούς πελάτες για την αλυσίδα.