Ενδιαφέρουσα κλαδική μελέτη της Icap

Η Διευθύντρια Οικονομικών – Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, Σταματίνα Παντελαίου, τόνισε πως η συνολική αξία της εγχώριας αγοράς παρουσίασε ανοδική τάση την περίοδο 1992-2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 15,2%. Αντίθετα, το 2009 παρουσίασε μείωση κατά 3,9% σε σύγκριση με το 2008. Η πτωτική τάση συνεχίστηκε και το 2010 με το μέγεθος αγοράς να μειώνεται κατά 3,7%, ενώ για το 2011 η συνολική αξία της αγοράς εστίασης εκτιμάται ότι κινήθηκε επίσης καθοδικά (-7%).

Οι έξι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου εκτιμάται ότι συγκέντρωσαν από κοινού ποσοστό της τάξης του 71,3% της συνολικής αγοράς το 2010, ενώ τη μεγαλύτερη συμμετοχή είχαν οι αλυσίδες με βάση το burger με ποσοστό 37,4%. Ακολούθησε η κατηγορία snack-sandwich με ποσοστό 33,4%. Η κατηγορία burger, εμφάνισε μείωση 3% την περίοδο 2010/09, ενώ η κατηγορία pizza το 2009 παρουσίασε πτώση κατά 11,6%.

Περαιτέρω πτώση 3,6% παρουσίασε το 2010/2009. Η κατηγορία σουβλάκι – ethnic το 2010 παρουσίασε μείωση 28%, ενώ η κατηγορία snack-sandwich αναπτύχθηκε έντονα την περίοδο 2002-2010. Οι συνολικές πωλήσεις των εταιρειών του δείγματος εμφάνισαν οριακή μόνο μεταβολή (0,97%) το 2010. Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 2,7%.

 

 PRO PLAN-ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Με ανανεωμένη εμφάνιση, νέες ονομασίες των προϊόντων για γατάκια -Junior- και στειρωμένες γάτες -Sterilized- και μια  νέα συνταγή για υγιές δέρμα και τρίχωμα -Derma Plus- κυκλοφορεί η μάρκα Pro Plan. Η σειρά προσφέρει στις γάτες διατροφή προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Η νέα σειρά περιλαμβάνει προϊόντα σε ξηρή τροφή και σε κονσέρβα και διατίθεται αποκλειστικά μέσω pet shops και κτηνιάτρων.

SWEETE
Το Sweete, η νέα φυσική γλυκαντική ουσία χωρίς θερμίδες, σε συνεργασία με το chef pâtissier Δημήτρη Χρονόπουλο προτείνει μέσα από το site της (www.sweetestevia.gr) 13 γλυκές συνταγές με stevia. Το Sweete διατίθεται στην ελληνική αγορά από τη φαρμακευτική εταιρεία Φάρμασερβ-Λίλλυ σε όλα τα φαρμακεία.